Monday, March 25, 2013

FARMA 4 



Proleće je došlo, a sa njim i „Farma 4“, čija će zvezda, između ostalih, i ovoga puta biti Ekrem Jevrić, koji će svoju ljubav, umesto Vesni Vukelić Vendi, pokloniti Staniji Dobrojević! Naime, naturalizovani Amerikanac je sinoć, pred ulazak na imanje u Lisovićima, u bekstejdžu čekao na svoj red. I dok su ostalih 22 učesnika po dvoje odlazili u studio on je sa Stanijom čekao da ih kao najveće zvezde poslednje proovu i za to vreme otvorio dušu za „Alo!“.


Ekrem i Stanija 


- Sa ženom sam se već sve dogovorio, neće biti ljutnje. Od Stanije lepšu nisam video. Znam da će Vendi da poludi od ljubomore
! – tvrdi Jevrić, koji je odlučan u nameri da ovoga puta odnese pobedu u najpopularnijem rijalitiju u Srbiji, u kome je sinoć, nakon ulaska na imanje izabran i za prvog gazdu. Ekrem priznaje da bi se zbog Stanije odrekao nagrade od 50.000 evra. doduše, nju će osvojiti ukoliko gledaoci glasaju za njega ali i ako pre finala sam ne ode zbog zabrane pušenja.

- Bez cigareta ne mogu i neću, toga se ne bih odrekao ni po koju cenu – zaključio je Jevrić pre nego što je krenuo iz studija televizije „Pink“, a iz njega pravo u kuću iz koje je pre dve godine poneo najlepše uspomene… No, zanimljivo je da je u televizijskom prenosu vrteo drugu priču:

- Nedostaje mi Vendi, bilo bi dobro da uđe! – izjavio je u snimku urađenom dan pre nego što je upoznao starletu, koja, kao i on, želi da odnese pobedu.
- Avanturista sam i egzibicionista i zato ulazim u „Farmu“. Nije meni uspeh što sam popularna, već to što sam dete koje je prošlo rat, izgubilo oca i snašlo se. Ne poznajem nikoga u rijalitiju, ma ne poznajem nikoga sa naše javne scene, ulazim da bih pobedila – najavila je starleta, koja nije imala prilike da se izjasni o naklonosti Jevrića prema njoj, no svakako će za to biti prilike u narednom periodu.

Duga su tri meseca!

No comments:

Post a Comment